Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.06.2009 15:17 - Опасно за живота! Блондинка с джип!
Автор: annanik Категория: Други   
Прочетен: 6628 Коментари: 16 Гласове:
0

Последна промяна: 09.06.2009 15:24


Стоя си на терасата на офиса, пуша и зяпам околния пейзаж. Днес има нововъведение в гледката. "Софийска вода" са изкопали среднодълбок ров и нещо си човъркат там. Пред камиона стои ожулена табела, просеща извинение от гражданите за причинените неудобства. Е, наистина са причинени. Не можеш и да се изпишкаш, защото вода - йок, както казват турците. На кръстовището, по средата на уличката ни стои съответната дървена конструкция с полагащия се по закон знак за строителни изкопни работи, т.е. по улицата не може да се преминава с МПС. От време на време колите понечват да направят завой и си продължават напред. Така де, знаците е редно да се спазват.

Сив джип на доста висока скорост също тръгва да завива и се натриса в дървеното магаре със закачения знак. Зад волана блондинка. За щастие джипът опира с бронята. След десетина секунди тъпо взиране пред себе си, блондинката превключва скоростите и дава назад. Не ми става особено ясно защо при тази маневра така решително дава газ. Чува се удар, но не виждам точно какво е нацелила, пречи ми ъгъла на кооперацията. Пак десетина секунди тъп поглед и отново смяна на скоростите. Сега блондито подкарва напред. Незнайно защо пак скача върху педала на газта и този път пострада знака за еднопосочно движение преди кръстовището. За разнообразие се троши фара на джипа. Това го разбирам по звука. Изрусеното тикве се изнизва от колата и се отправя да види последствията от маневрите си. Оставам със загадката как е успяла да напъха в тези тесни дънки това огромно "по-по". Докато мислено си представям какви са били пъшкания, докато си закопчее ципа на дънките, блондито влиза в колата и пак дава заден. Този път едно от колчетата, дето ги изпонаслага бат Бойко по центъра на София се килва, обсипано с остатъците на левия заден мигач. Виртуозната шофьорка този път не слиза, а само подава глава през прозореца и оглежда лобното място на мигача. Превключва скоростите и с изсвирване на гумите продължава напред без да отнесе този път нищо. Ако щете ми вярвайте, разнесоха се аплодисменти. Спектакълът, изнесен от това творение на козметично-фризьорската индустрия се наблюдаваше от дузина зяпачи, находящи се към момента на улицата. Мъжете бяха особено въодушевени от този шофьорски етюд с пет маневри и четири удара.

Преди време един господин ми развиваше темата, че крехките женски създания се нуждаят от стабилни автомобили, за да се чувстват сигурни. По-късно разбрах, че е визирал един такъв перхидролен зеленчук. Искрено се надявам от джипа му все нещо да е останало след намесата на блондинката :)

Мъже, любители на подобни изрусени домашни любимци, много ви моля, ако не ви пука за потрошените ви джипове, помислете за всички онези, които по нещастно стечение на обстоятелствата могат да се окажат на пътя на вашето блонди!


Тагове:   блондинка,   джип,   маневри,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. benra - хахаха,
09.06.2009 15:33
анни, ти не изръкопляска ли?
цитирай
2. annanik - Че как? Може ли да не се аплодира ...
09.06.2009 15:35
Че как?
Може ли да не се аплодира подобно изпълнение?
цитирай
3. benra - ама
09.06.2009 15:40
разбира се,че не може - такава руса виртуозност...
цитирай
4. анонимен - perhidrolen zelen4uk. . e ne bqh ...
09.06.2009 15:44
perhidrolen zelen4uk..e ne bqh 4uvala o6te takova sravnenie..
цитирай
5. annanik - Бени, мисля, че вече се налага из...
09.06.2009 15:45
Бени, мисля, че вече се налага изпитите за шофьорска книжка да бъдат обогатени с поне елементарен IQ-тест.

Хе-хе, представи си (малко е циничничко): Мъж задава въпрос на блондито, строшило фара на джипа "Ти знаеш ли колко струва този фар?". Отговор "Миилооооо, една свирка ще стигне ли?"
цитирай
6. анонимен - mnogo sme6no si go napisal. . bravo. ...
09.06.2009 15:47
mnogo sme6no si go napisal.. bravo..
цитирай
7. annanik - Анонимен, привеждам разговор с ...
09.06.2009 15:52
Анонимен, привеждам разговор с русата кукла, преди години посрещаща посетителите на "Жар компютърс"
- Прощавайте, тези раници зад гърба ви от коя фирма са?
- Амииии, не знам.
- А бихте ли ме насочили къде са фотоапаратите? Търся нещо средно като цена.
- Амиии, не мога да ви кажа.
В това време звъни телефона. Блондито вдига слушалката.
- "Жар компютърс", добър ден! .... Амииии, не мога да ви помогна.
:))))))))
По това време превеждах няколко дипломни работи на руски и с едно от момчетата се заприказвахме за тази фирма. Споменах му за блондито. Отговорът му бе: "Тя не е там, за да знае нещо. Тя е там, за да я зяпат мъжете и да не забелязват гафовете на "Жар" :))))
цитирай
8. анонимен - da shvanah. . . ama nedei taka. . ne ...
09.06.2009 15:59
da shvanah... ama nedei taka.. ne vsi4ki blondinki sa glupavi..to i az uj se podvizavam kato blondinka... ama.. drugite 6te kajat da li sam tolkova prosta
цитирай
9. annanik - Е, в един от по-старите ми постинги ...
09.06.2009 16:04
Е, в един от по-старите ми постинги има моя снимка от миналата година. Традиционното славянско - руса коса, сини очи, бяла кожа.

На мен ми трябва боя не за да изглеждам руса, откакто се помня съм такава, а за да скатавам белите нишчици в нея. Това обаче не означава, че интелектът ми се събира в напръстник, а ерудицията ми е колкото зрънце черен пипер :)))))
цитирай
10. анонимен - e az se izrusqvam 6toto mi hodi. . . ...
09.06.2009 16:07
e az se izrusqvam 6toto mi hodi... nqmam o6te beli kosi.. da rusoto e po efektno..no az 4esto si menq cveta na kosata ..spored nastroenieto..
цитирай
11. annanik - Направо ти завиждам :) То си е п...
09.06.2009 16:12
Направо ти завиждам :)
То си е похвално - да можеш да си направиш живота по-приемлив само с една едночасова процедура :))))
цитирай
12. анонимен - da. . za6to ne. . probvai. . ot rusa. . ...
09.06.2009 16:35
da .. za6to ne..probvai..ot rusa .. stani kafqva da re4em..kontrasta e strahoten...
цитирай
13. annanik - Цветът на косата няма да промени ...
09.06.2009 16:43
Цветът на косата няма да промени съдържанието ми. И розова на зелени капки да се направя, пак ще си остана аз. На мен не ми трябва да правя впечатление с външността си. За какво ми е? В моята класация с приоритети външността е на опашката. Ако пожелая да направя фрапантно впечатление, имам подръка професионален гримьор (по стечение на обстоятелствата ми се пада дъщеря). След два часа в ръчичките й визията ми е такава, че младо и старо ми хвърля многозначителни погледи.
Виж, да впечатлиш със съдържанието си... Това е истинското предизвикателство за мен. За това си струва човек да се потруди.
С руса, кафява, черна, лилава или зелена коса, аз пак ще пиша и искрено ще се наслаждавам, когато написаното се получи добро :)
цитирай
14. cecka1504 - Добре, че се зачетох при теб, та да се ...
09.06.2009 17:08
Добре, че се зачетох при теб, та да се поразсея малко. И за това ти благодаря.
Та, четейки те, се сещам как веднъж видях кола (не беше джип), карана от блонди, а на задния прозорец беше залепен стикер: "Danger! Blonde!" (надявам се правописът да е верен, английският не е силната ми страна)
Поздрави!
цитирай
15. annanik - Правописът, еле пък английският ич ...
09.06.2009 17:11
Правописът, еле пък английският ич не ме лъкатуши :)))
По-важното е, че си се усмихнала :)))
цитирай
16. panazea - ееееееееееееее блондинките!
25.06.2009 12:00
Те са ясни ! Говоря за тези , които се изрусяват нарочно , за да се харесат на една определена част от Хомо Еректус , чети : Изправен Човек , да не си помислите друго нещо?
Слава Богу , че в автобусите срещам мили , хубави момичета черни и брюнетки , красиви като картинки , изписани от природата ! Иначе щях да загубя вяра в човешкия род . Ами нататък е ясно . Възхищавам се на милите момичета и се радвам , че съществуват ! Това е .
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: annanik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 378475
Постинги: 61
Коментари: 449
Гласове: 4677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930