Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.06.2009 18:39 - За секса и другите наименования
Автор: annanik Категория: Други   
Прочетен: 6479 Коментари: 13 Гласове:
0

Последна промяна: 03.06.2009 19:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Абе странна работа са това думите. Векове наред, когато да речем Стойко онождал Надка, на това му викали "е...е". Сега обаче му се вика "секс". Сякаш с това нещо се променя. Да не би хюмнето да престане да го сърби отзад, като го наричат "хомосексуалист"? Или шаврантията и курветината да печелят от друго, след като се нарекоха "компаньонки"?
Смешно е и друго. "Секс" всъщност май не означаваше съвокупление между двама индивиди. Ако не ме лъже паметта, значи пол. Моят "секс" например е женски. Така са ме родили, така го и раздавам, без мераци да го менкам за мъжки.
Векове и векове наред безразборната употреба на полови органи се е смятала за позор. И логичната последица на подобно деяние е била смърт в най-различни модификации. Всъщност, в арабския свят до ден-днешен прелюбодейците ги пребиват с камъни. Е, не ги оправдавам арабите за тези им закони, но фактът си е факт.
Като се позачетеш, като се повгледаш наоколо, ако не всяко, то със сигурност всяко трето послание откровено те приканва към разврат в най-различни форми. Кажете ми, моля ви, за какво ми е на мен да зяпам голи цици? Че аз си имам. Може да не са върха на сладоледа, ама две деца съм родила и отгледала, пък и не смятам, че точно млечните жлези са определящата характеристика на жената. Или като какво да възприемам голите сцени във всеки филм? Покана за танц ли? Като наръчник ли да са ми или като препоръка? Защото особена художествена ценност не мисля, че притежават. Голям кеф, няма що, да слушаш петминутно мляскане и пъшкане. Особено е живописно, когато си се пльоснал на дивана и пред теб има студена биричка и резнато суджуче. Баш ми е да слушам мляскане. Тези сцени ги слагам наедно с рекламата на дамски превръзка по вечерно време. А-у-у, просто е супер. Тъкмо си топиш хлебчето в гозбицата и целия екран се запълва от дамска превръзка. Добре ако не знам за какво се употребяват, ама аз знам. И много добре знам на какво мязат по време и след употреба.
Винаги за мъжете се е знаело, че "който го може, го може". Така де, или става, или не става. То няма средно положение. Сега обаче изнадокарват от девет кладенци вода да ни светкат по въпроса за мъжката потенция. На всичкото отгоре на льохмана, дето се е загрижил за потентността си му набиват в канчето, че всяка жена мило и драго дава да легне под него. Брей!!!! Виж ги ти! Той един комплимент не може да направи, пък ти да му се мяташ на врата?!?! Втълпили са си в кухите кратуни, че щом им действа инструментариума, значи са неотразими. Сори, ама и чеп за зеле не става ни от приносителя, ни от инструментариума му.
То не че тези изрусени растения, дето са поникнали напоследък за нещо стават. Поддръжката на един такъв перхидролен зеленчук струва колкото издръжката на средностатистическо четиричленно семейство барабар с домашния любимец и отровата за хлебарки. Е, има си любители-вегетарианци и те си отглеждат такива екземпляри известно време. Точно както тиквите навремето са ги отглеждали като декоративни растения. Да, веднъж в годината цъфти и е готино. А после... Е, тиквата си е тиква, какво и да я правиш. Мажи я, рисувай я, позлати я, ако щеш, пак на кухо удря.
Сега ако трябва да отговоря на въпроса защо го пиша всичкото това, да ме утрепе човек, не мога да му отговоря. Но това му е доброто на блога - можеш да си пишеш всичко, което искаш, което мислиш. Стига да можеш да мислиш и да пишеш :)))) Явно не съм тиква, което само ме радва :)))



Тагове:   наименования,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. annanik - boristodorov56, с прискърбие Ви ...
03.06.2009 18:56
boristodorov56, с прискърбие Ви съобщавам, че коментарът Ви го запратих нанейде.
цитирай
2. rustam - Ейййй
03.06.2009 19:15
Браво! Да видя най-после истинската дума за явлението... ХЮМНЕ! Омлъзна ми да чета от разни провитциалисти диалектната - шпендел!
цитирай
3. анонимен - Поздравления!
03.06.2009 20:16
С две думи (да не кажа три:)) Постингът ме "кефи".
цитирай
4. mrazekoff - Много, много
03.06.2009 21:42
, много свежо и добре казано. Възжищавам Ви се на смелия изказ. Браво, успехи!!!!
цитирай
5. cecka1504 - Така като чета, се сетих за рекла...
03.06.2009 21:59
Така като чета, се сетих за рекламата, в която рекламираха (май) препарат за миялни машини. Един мъжки глас страшно извиква: Спри! Ти си жена! И жената, все едно от унес излиза и й светва: Бря, верно съм жена!
Добре, че беше препаратът, че да се осъзнае...
цитирай
6. goby3 - :)
03.06.2009 23:08
Удължи ми живота с пет минути-накъса ме от смях!!!Много забавно и разчупено пишеш!
Поздравления!
цитирай
7. sphinx - Браво!!! Не спирай! Страхотна с...
04.06.2009 01:04
Браво!!! Не спирай! Страхотна си!!! :)))
цитирай
8. анонимен - Така си е....
04.06.2009 01:12
Според мен си е така но явно по голямата част от сегашното поколение е така.И аз съм от него но не знам защо съм различен... Дано да има и други хора който да са против глупостта и простащината която ни заобикаля всеки ден.
цитирай
9. vmir - Да, аз съм от мъжки пол, но си задавам същите въпроси...
04.06.2009 08:05
Поздравления! Много добре казано!
цитирай
10. lado - пак да напишеш
04.06.2009 10:39
поздрави
цитирай
11. benra - не не,
04.06.2009 15:47
не сии тиква.
цитирай
12. annanik - Първо се извинявам, че не отговарях ...
04.06.2009 17:15
Първо се извинявам, че не отговарях своевременно на коментарите, но все пак е работен ден. Едно е да наминеш за минутка, съвсем друго да се лепнеш в клавиатурата, пишейки нещо различно от работата си.

Благодаря за топлите думи и оценката на това експромтно мъниче, дето изненадващо се пръкна вчера. :) Получило се е интересно, харесало се е, приятно ми е, че думите ми са доставили удоволствие и създали добро настроение. Но искам дебело, много дебело да подчертая, че тук пиша единствено и само за лично удоволствие. Обличам разнообразни мисли в думи и ги слагам тук. Тези са ви харесали, други може да не ви харесат. Все пак това е блог - място за персонално умствено развлечение :)))

Рустам, струва ми се, че хюмне му викат по варненско. Не че променя нещата, само да конкретизирам. Честно да ти кажа, много ми е смешно, когато някой едва ли не с гордост изрича "гей" и "би". Не разбирам какви почести чакат всичките тези малакийци за факта, че ползва аналния си отвор за полови нужди?

Анонимен, радвам се, че Ви "кефи". Една усмивка повече си е придобивка за нацупондрения ни свят :)

mrazekoff Малко ме засрамихте. Наистина, не претендирам за нищо, просто си пиша. Но пък е приятно, че написаното е харесало някому :)

Цеци - Твоето "бря" роди як кикот :))) Приятелката пък, с която се халосвахме по коментара ти, се закани да проведе разяснителна кампания на мъжете относно вида и аромата на дамските превръзка :))) Ми така де, ние верно сме жени, а не рекламоконсуматори на идиотски измишльотини. Нъл тъй?

goby3 - Щом са цели пет минути, значи си е струвало да си правя труда да го напиша :))) Обикновено ме мързи. Какво да се прави - натура :)))

sphinx - Впечатлена съм, всъщност направо поласкана от емоционалните комплименти! Честно казано, не чувам често такива неща (не визирам писанията си, а изобщо нещо окуражаващо в мой адрес). Но не разбирам добре какво точно да не спирам? Всъщност аз наникъде не съм тръгнала :)

Анонимен 8 - Впечатлена съм от умението да видите сериозността на мисълта ми. Човек сам избира как да живее. Като Мара Отварачката или като Отец Иван от Нови Хан.

vmir - те тези въпроси са "унисекс" :)))

lado - Обезателно ще напиша. Когато има достойна за споделяне мисъл и може да се облече в подходящ словесен тоалет :)))

Бени - знаеш ли, от хлапе мразя тиквите. Нали помниш разказа "Печената тиква"? Все не можех да проумея как този толкова симпатичен човечец може да харесва тази кулинарна отврат :)))
цитирай
13. анонимен - Страхотно
04.06.2009 17:47
Поздравления и от мен.
Много готино написано.

Христо
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: annanik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 378513
Постинги: 61
Коментари: 449
Гласове: 4677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930