Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.05.2009 15:18 - "Музикални предпочитания - класика"
Автор: annanik Категория: Музика   
Прочетен: 1584 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.05.2009 16:12


Едни от най-редовните "комплименти", които получавам в "Мой мир" е за музиката на страницата ми там. Което доста ме учудва. Защото моите музикални предпочитания са много, ама много встрани от стандартните. Не стига че харесвам класика, ами и да е инструментална, на всичкото отгоре предпочитам "романтиците". Ноктюрни на Шопен, великолепният "Лебед" на Сен Санс, божественото "Ариозо" на Бах (забележете чисто изпълнение на класическа китара без никакви осъвременявания), "Мечтанието" на Шуман, "Утринната серенада" на Григ, по-нежна от въздушна целувка, Бетовен, Равел, Лист, разбира се любимият ми Чайковски. В общи линии това са ми музикалните "наклонности".

За мое огромно съжаление, грандиозната база МР3, която навремето един човек ми бе събрал, бе изгубена заедно с целия хард. Остана само мизерното малко, съхранено в "Мой мир". Ще ми е много трудно да я събера наново. Не знам как, а и да знам - все тая, но събраната от гореспоменатия господин фонотека, съответстваше на музикалните ми предпочитания 100%.

Ако се намира тук някой, който има приблизително същия музикален вкус (виж изредените по-горе композитори) и разполага с качествени МР3-ки с майсторско изпълнение на произведенията им, много ще се радвам ако ги сподели.

Предварително благодаря :)

П.П. На "лични" ще дам мейл, ако разполагате с музика и имате желание да я споделите.




Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. annanik - Еееее, благодарско!!!!! Супер ...
21.05.2009 22:05
Еееее, благодарско!!!!! Супер парчета!
Сега да намеря "Ариозото" на Бах и тези "народните", и ще мога най-сетне да не се завирам в нета, за да си слушам любимите неща.
Бирата и картофките - от мен :)
цитирай
2. annanik - Три пъти "Ура!" на от...
26.05.2009 16:53
Три пъти "Ура!" на отворковците, дето ми възстановиха данните от харда! Заслужиха си с чест всичките бири и китайското :)))

Всичко си е отново така, както си го харесвам.
Така че ако някой обича романтизма в класиката - свиркайте, ще споделя с удоволствие :)
цитирай
3. virginblack - http://www.youtube.com/watch?v=nJ226kQJiHY&feature=related
29.05.2009 23:22
tova e
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: annanik
Категория: Лични дневници
Прочетен: 378535
Постинги: 61
Коментари: 449
Гласове: 4677
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930